Skip to main content

Hallo, 

 

ik heb al behoorlijke tijd problemen om mijn mobiele abonnement te koppelen in MijnOdido. Zowel via de app als in de online omgeving.

Kunnen jullie mij hiermee helpen want ik kan nu ook niks meer inzien van mijn mobiel kwa facturen en data etc. 
 

Ik ben sinds 3 weken verhuisd en heb dus een nieuw “Thuis Internet” abonnement afgesloten, dit is wel goed gegaan allemaal. 
 

groet,

 

 

Hi @DCLWD 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer