Skip to main content

Ik kan mijn Internet + TV niet koppelen. Ik krijg de volgende melding:

Via de klantenservice gaven ze aan deze handmatig te hebben gekoppeld.. maar ik krijg hem niet te zien in de app.. Mijn mobiele abonnement staat er wel gewoon goed in, maar deze niet.. Kan dit geregeld worden?

Hoi Iwan, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot. Ik zie inderdaad alleen je mobiele abonnement staan. Maar geen zorgen. De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. Er wordt momenteel aan een oplossing gewerkt. Zou je het eind van de week nog eens willen proberen? Excuses voor het ongemak! 😊

Hoi Iwan, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot. Ik zie inderdaad alleen je mobiele abonnement staan. Maar geen zorgen. De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. Er wordt moementeel aan een oplossing gewerkt. Zou je het eind van de week nog eens willen proberen? Excuses voor het ongemak! 😊

Dit heb ik al anderhalf maand. Ook meerdere keren aangegeven bij de costumer support.. Als het dan eindelijk opgelost zou worden, zou dat mooi zijn..

Hoi Iwan, allereerst van harte welkom op de Community! Bedankt voor je screenshot. Ik zie inderdaad alleen je mobiele abonnement staan. Maar geen zorgen. De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. Er wordt momenteel aan een oplossing gewerkt. Zou je het eind van de week nog eens willen proberen? Excuses voor het ongemak! 😊

Werkt nog steeds niet helaas… Ik zou het toch wel een keer toegevoegd willen hebben hoor...

Ik wi graag het een en ander aangepast willen hebben binnen het abonnement, maar ik kan nu niets aanpassen omdat ik het abonnement niet kan toevoegen..

Hi Iwan, ik snap volledig dat je dit aangepast wil hebben! Ik heb direct nog eens navraag gedaan en we kunnen 2 dingen doen. Ik kan een case doorzetten naar mijn collega's van IT. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd momenteel op 20 dagen staat i.v.m. drukte.

We hebben ook een workaround om dit op te lossen. We kunnen je IBAN tijdelijk wijzigen naar een alternatief IBAN. Heb je zelf nog een ander IBAN dan is dat helemaal perfect. Mocht je deze niet hebben, dan kunnen we hem wijzigen naar een IBAN van bijvoorbeeld een familielid, vriend of partner. Zodra we deze gewijzigd hebben, moet het lukken om je abonnement te koppelen. Daarna kan je gemakkelijk je IBAN weer terugwijzigen naar je eigen IBAN.

Laat het me maar weten of je een case wil laten aanmaken of de workaround wil gebruiken. In het laatste geval, stuur me dan ook direct een privébericht met het alternatieve IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Reageer