Beantwoord

Kan me niet inloggen bij de Odido app

  • 17 April 2024
  • 7 reacties
  • 30 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn abonnement stond op mijn iemandanders naam wel met mijn emailadres. Nu staat het op mijn naam maar als ik een nieuw account wil aanmaken in de app geeft hij aan dat mijn emailadres al gekoppeld is aan een ander Odido account. Ik heb al een paar keer gebeld met klantenservice hun hebben het ontkoppeld. en weten niet precies waarom ik me nog steeds niet kan inloggen. hoop dat ik hier iets verder kom. Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door leftha 19 April 2024, 15:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @leftha, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je e-mailadres (wat in je profiel staat) en ik zie inderdaad dat er geen account aan een abonnement is gekoppeld. Maak je gebruik van het e-mailadres dat in je profiel staat? Dat e-mailadres is momenteel nergens aan gekoppeld, maar het bestaat al wel. Het is dus eigenlijk een '’leeg account'’. Je kunt dan voor dit e-mailadres geen nieuw account aanmaken, omdat deze al bestaat.  Als je de inlog niet meer weet, vraag deze dan even aan via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen. Je ontvangt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. Daarna kun je je abonnement toevoegen! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 😄

Hallo Pharwin, bedankt voor je reactie, als ik wachtwoord vergeten druk en mijn email invoer, krijg ik geen mail toegestuurd. Heb dat al een paar keer geprobeerd helaas. Heb het meteen na je antwoord weer geprobeerd maar heb geen mail ontvangen ook noet in me spam.

Echt bedankt voor het meekijken/denken

Reputatie 6
Badge +6

@leftha soms duurt het even een half uurtje voordat je deze mail kunt verwachten. Bij het invoeren van je e-mailadres, wanneer je de inloggegevens wilt opvragen, maak je dan gebruik van hetzelfde e-mailadres dat in je profiel vermeld staat of gaat het om een ander e-mailadres? 

Hoi Pharwin, ik heb nog steeds geen mail ontvangen. Ik gebruik hetzelfde emailadres.

Reputatie 6
Badge +6

@leftha wat gek zeg! Ik kan het lege account ook niet verwijderen, want die staat momenteel nergens gekoppeld, maar hij bestaat wel. Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team. Zij zullen het account voor je verwijderen, zodat je daarna alsnog met dat e-mailadres een account kunt aanmaken en daarna je abonnement kunt toevoegen. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het kan best zo zijn dat het binnen een paar dagen wordt opgelost, maar houd er rekening mee dat je uiterlijk binnen 14 dagen een terugkoppeling kunt verwachten. Zij zullen dan telefonisch of per mail contact met je opnemen! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

@leftha wat gek zeg! Ik kan het lege account ook niet verwijderen, want die staat momenteel nergens gekoppeld, maar hij bestaat wel. Ik heb zojuist een case voor je doorgezet naar ons IT-team. Zij zullen het account voor je verwijderen, zodat je daarna alsnog met dat e-mailadres een account kunt aanmaken en daarna je abonnement kunt toevoegen. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens de drukte. Het kan best zo zijn dat het binnen een paar dagen wordt opgelost, maar houd er rekening mee dat je uiterlijk binnen 14 dagen een terugkoppeling kunt verwachten. Zij zullen dan telefonisch of per mail contact met je opnemen! 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

 

Ooh hartstikke bedankt Pharwin.

Fijn weekend!! En bedankt voor je hulp

Reputatie 6
Badge +6

@leftha Geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan vooral weten. Dank en ik wens jou ook een heel fijn weekend toe! 😄

Reageer