Skip to main content

[Screenshot verwijderd door moderator. Let op: hier stonden je e-mailadres en adres in!]

Lukt me al maanden niet om mijn abonnement toe te voegen in mijn Odido. Al meerdere keren contact met Odido opgenomen maar helaas geen verbetering. Hoe dit op te lossen?

Hi @Woverweg, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard wil ik je graag helpen bij het koppelen van jouw abonnement aan Mijn Odido. Probeer je dit te doen met een account waar al meerdere abonnementen actief op zijn? Houd er rekening mee dat alle abonnementen bij ons onder precies dezelfde gegevens bekend moeten zijn om ze aan één account te kunnen koppelen. Mocht dit het geval zijn, dan mag je mij een privébericht toesturen met het telefoonnummer dat je toe wil voegen. Dan kijk ik met je mee!

Bedankt voor je reactie Sam, ik heb maar 1 abonnement, internet en tv, en dat wil ik koppelen. Ik kan ook niets zien in mijn Odido. Zelfs de facturen niet! Onder T-mobile zag ik alles. Na de overgang niets meer. 
Hoor graag hoe op te lossen want wil mijn tv aanbod uitbreiden. 

Hi Woverweg, duidelijk, goed om te weten dat het om een internet + tv abonnement gaat. Ik heb zojuist een case (69083283) voor je doorgezet naar de technische afdeling. Zij gaan dit voor je onderzoeken en oplossen. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd momenteel op 17 werkdagen staat. Ik hoop dat ze dit snel kunnen fixen. Mocht je over 17 werkdagen nog niets hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is! 😄

Reageer