Skip to main content

Wanneer ik mijn tv + internet abonnement wil toevoegen in Mijn Odido, dan krijg ik de volgende foutmelding: “er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”. Ik heb hetzelfde geprobeerd op zowel de telefoon, tablet en laptop via de browser en op de telefoon ook via de app. Allen geven hetzelfde resultaat. Mijn mobiele abonnement vind ik wel terug in Mijn Odido. Beide abonnementen staan op hetzelfde adres. 

kun je mij helpen mijn tv + internet abonnement toe te voegen aan mijn odido?

 

@Nora van Odido , ik tag jou even hier als het mag, omdat ik zag dat je een (soortgelijk) probleem had afgehandeld in een ander topic. 


Ok


Het probleem is bij mij opgelost.

Ik heb dit telefonisch laten oplossen. Het schijnt dat in het administratie systeem bij mijn telefoon abonnement een initiaal miste, en deze wel aanwezig was bij mijn tv abonnement. De gegevens zijn gelijkgetrokken, waarbij het toevoegen wel werkt.


Hoi Cacao, fijn dat het inmiddels is opgelost en bedankt voor het laten weten wat de reden was dat je je abonnementen niet kon toevoegen! 😄


Reageer