Skip to main content

Hallo 

ik kan nog steeds m’n 097 nummer niet toevoegen. 
In de winkel kunenn ze het ook niet, die jongen zegt dat ik het moet blijven proberen, het abbonoment loopt zins aug 2023 en meteen daarna kregen we al een factuur. 

ook zijn er tijdens het afsluiten van het abbonoment afspraken gemaakt met en door de bedrijfsleidster en 
helaas zijn die niet nagekomen. 
Als we langs gaan in de winkel dan is de bedrijfsleider opgestapt, en waneer er een nieuwe komt weet niemand. 
Ook zit de jongen die ons heeft geholpen al heeeeel lang ziek thuis dus wij kunnen nu nergens meer terecht omdat iedereen weg is, en de jongen blijft elke keer zeggen dat wij bij 1 van hun moeten wezen voor de afgesproken afspraken. 
Ook is er laatst €20 teveel afgeschreven en ik kan niet zien waarom omdat ik niet in de facturen kan !! 

Graag zie ik zsm een oplossing. 

Hoi Simone, allereerst van harte welkom op de Community! Probeer je het abonnement van je 097-nummer te koppelen aan Mijn Odido, waar je 06-nummer en thuis-abonnement al in staan? Dan zie ik al waar dit door komt. De gegevens komen niet volledig overeen met elkaar. Je 097-nummer staat op een net iets andere geboortedatum, ik denk een typefoutje! Om je 097-nummer eraan te koppelen moet eerst de geboortedatum aangepast worden. De snelste manier is om mijn collega's op Facebook een privébericht te sturen met een kopie van je ID. Zorg ervoor dat je de volgende gegevens onleesbaar maakt: beide pasfoto’s, het documentnummer, lichaamslengte, BSN (dit staat óók in de lange regel onderin) en de QR-code. Een makkelijke en veilige manier om dit te doen is via de Kopie ID app van de rijksoverheid. Als je in je Faceook-berichtje aangeeft dat ik erom heb gevraagd, zetten mijn collega's je bericht door naar mij, en dan kan ik direct voor je aan de slag! 😄

Ik zie dat je factuur van je 097-nummer inderdaad hoger is dan normaal. Ik zie hier ook de reden van staan op je factuur. Stuur mij even een privébericht, dan vertel ik je daar waar de kosten vandaan komen.

Welke afspraken zijn er gemaakt en niet nagekomen? Kun je me hier meer over vertellen?

Reageer