Skip to main content

Ik kan mijn bestelling niet koppelen aan mijn account. Ik kan mijn pc+huisnr en geboortedatum invullen, maar bij de stap bankrekening geeft hij aan dat deze niet in het systeem bekend is. 

Hoi Wesley, welkom op de Community! Klopt het dat je het over een Thuis-abonnement hebt? Kan je hier een screenshot delen van de foutmelding die je krijgt? Dan kijk ik graag met je mee (of ik zet hem door naar een collega van Thuis). Komt in ieder geval goed! 😄

Hoi Wesley, welkom op de Community! Klopt het dat je het over een Thuis-abonnement hebt? Kan je hier een screenshot delen van de foutmelding die je krijgt? Dan kijk ik graag met je mee (of ik zet hem door naar een collega van Thuis). Komt in ieder geval goed! 😄

Hey Wesley, bedankt voor je screenshot! Het gaat dus om een Thuis-abonnement. Deze foutmelding is momenteel bij ons bekend en mijn collega's van IT zijn er nog mee bezig om dit op te lossen. We hebben een manier gevonden om dit te omzeilen. Heb je een alternatief IBAN die we tijdelijk kunnen gebruiken, bijvoorbeeld van een vriend of familielid? Ik kan je IBAN wijzigen, dan moet het lukken om je abonnement te koppelen. Dan kan je je IBAN direct weer terugwijzigen naar je eigen IBAN. Heb je zelf 2 IBANS dan is dat helemaal perfect.

Laat het me maar weten. Stuur me in dat geval een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je huidige IBAN en het volledige IBAN die we tijdelijk kunnen gebruiken! 😄

Reageer