Skip to main content

Hallo, hopelijk kan iemand van de klantenservice me hierbij helpen. Ik heb zowel een mobiele als thuis abonnement. Mijn mobiele abonnement was ooit een zakelijk abonnement maar is een jaar geleden omgezet naar een privé abonnement, het thuis abonnement heb ik al jaren. Een paar jaar geleden had ik twee my T-mobile accounts, een voor mijn zakelijke mobiel en een voor mijn vast prive abonnement, allebei met hetzelfde e-mailadres, maar met verschillende wachtwoorden. Deze zijn denk ik ooit vanuit T-mobile samen gevoegd en hier is iets fout gegaan.  Ik kan nu nog inloggen op 1 account, met hetzelfde emailadres als eerder, maar zie hier geen enkel abonnement aan gekoppeld. Als ik de abonnementen probeer te koppelen (zowel in de app als op de website) geeft dit continu foutmeldingen na het invoeren van de verificatiecode. Kan iemand mij helpen om mijn abonnementen te koppelen?

 

Bedankt

Maarten

Hi @Maarten6785 

Ik wil graag met je meekijken en zien of het lukt om het oude account te ontkoppelen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.


Hoi Hajar, 

Heb je een privébericht gestuurd met de gevraagde informatie

Groeten

Maarten


Reageer