Het lukt mij niet om mijn 06 nummer te koppelen aan mijn account.
Het abonnement heb ik ooit afgesloten via United Consumers en ben in de tussentijd verhuisd, wellicht zit daar het probleem.
Er is vast een medewerker die mij kan helpen.
b.v.d.
Het lukt mij niet om mijn 06 nummer te koppelen aan mijn account.
Het abonnement heb ik ooit afgesloten via United Consumers en ben in de tussentijd verhuisd, wellicht zit daar het probleem.
Er is vast een medewerker die mij kan helpen.
b.v.d.
Hi
Jazeker, hierbij een medewerker die je graag verder helpt. Het lijkt erop dat je een ouder account actief hebt waardoor het nu niet niet lukt om je account te koppelen. Ik kan dit wel oplossen als ik je gegevens heb. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.