Het mobiele abonnement kan niet gekoppeld worden terwijl de 2-FA code hier wel naar toe gestuurd wordt. Erg vreemd
Het mobiele abonnement kan niet gekoppeld worden terwijl de 2-FA code hier wel naar toe gestuurd wordt. Erg vreemd
Hoi Andel, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en klopt het dat je je mobiele abonnement probeert te koppelen aan een Mijn Odido account waar je Internet + TV abonnement in staat? Ik zie dat er 3 mobiele abonnementen op hetzelfde adres staan, maar 1 hiervan staat op exact dezelfde gegevens als het Thuis-abonnement, namelijk het nummer met 76 op het eind. Probeer je dit nummer te koppelen of een ander nummer? De andere nummers kunnen niet gekoppeld worden, omdat deze allebei op een andere naam staan.
Het nummer met 76 op het eind kan wel gekoppeld worden. Echter staat deze nu gekoppeld aan een ander Mijn Odido-account en e-mailadres. Deze kan ik voor je verwijderen, zodat je 'm kan koppelen aan je Thuis-abonnement. Is dat wat je wil? Laat het me maar weten, dan ga ik direct voor je aan de slag!
Hallo Marciano,
ik wil graag mijn mobiele abonnement van nr eindigend op 97 koppelen aan mijn mailadres. Ik heb op dit moment sinds het nieuwe abonnement geen inzicht in het gebruik van het mobiele nr.
Desnoods doen we het thuis-abonnement en mobiel eindigend op 76 op het mailadres van mijn man.
Groet,
Andel
Hi Andel, duidelijk! Dan moet er e.e.a. gewijzigd worden en dat ga ik nu direct voor je doen.
Laat je het me weten of het is gelukt? Anders help ik je uiteraard met alle plezier verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.