Skip to main content

Ik ben onlangs een nieuw klant geworden bij Odido en heb zowel een mobiel abbonement als een internet/TV abbonement afgesloten.

Echter lukt het nu niet om mijn internet/TV abbonement te koppelen aan mijn odido account waar mijn mobiele abbonement staat. Hierbij krijg ik de volgende foutmelding: “er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”. 

Telefonisch werd mij al verteld dat dit mogelijk kwam doordat mijn internet abbonement nog niet actief was, aangezien mijn modem nog niet aangesloten was. Echter is dit afgelopen week gebeurd en heb ik over de mail een bevestiging dat het actief is. Nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding.

Kan iemand mij hierbij helpen, nu kan ik namelijk niet bij mijn internet/TV abbonement instellingen in de app.

Met vriendelijke groeten,

Bart van Zon

Hey Bart, van harte welkom op de Community en in onze Odido familie! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je je abonnementen niet kan koppelen. Zowel je internet- als mobiele abonnement staan niet op exact dezelfde naam. Zo staat je internet-abonnement op B. Zon, terwijl mobiel op M.M.C. van Zon staan. Ik gok dat beide abonnementen op naam B. van Zon moeten komen? Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je gegevens wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido gekoppeld! 😄

Reageer