Skip to main content

Goedemiddag,

ik krijg een foutmelding als ik mijn huidig internetabonnement probeer te koppelen aan mijn Odido account. Wellicht omdat de adressen verschillen of er nog een oud abonnement gekoppeld staat. Zou iemand dit voor mij kunnen oplossen? 

BVD,

1. Dou

Wat mij ook opvalt, is dat er in m’n Odido account staat dat ik géén lopende bestellingen heb, maar tegelijkertijd kan ik ook mijn adres niet zelf veranderen omdat ik dus wel een lopende bestelling heb (mobiel abonnement welke morgen start). Erg verwarrend… ik wil wel het klantvoordeel kunnen ontvangen dus hopelijk wordt dit gauw opgelost. 

Nu is m’n nummer overgezet, terwijl ik mijn simkaart nog steeds niet binnen heb. Ik kan in m’n account ook niet zien wanneer het binnenkomt???

Hallo @Gqst, dat is wel gek! Je gaf aan dat je je adres wilt wijzigen. Is de simkaart toevallig verstuurd naar je oude adres? Als het nummer is overgezet, hoor je de simkaart al in je bezit te hebben. Het Klantvoordeel wordt meestal automatisch toegepast, mits beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan en ook aangemeld staan voor Klantvoordeel. Dit kun je heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/klantvoordeel en het daar ook gelijk aanmelden! 

Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken in je account hoe het precies zit! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer