Skip to main content

Hi,

Bij het overzetten van mijn gegevens naar een nieuwe telefoon heb ik de authenticator app niet goed overgezet waardoor ik geen code kan ophalen die ik moet invullen als ik wil inloggen. Kunnen jullie me verder helpen? Ik heb op dit moment alleen een thuis abonnement die ik wil bekijken en de facturen wil inzien. 

Groet,

Mehmet Sezer

Hi @m.sezer 

Ik kijk graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik of het mogelijk is om je 2FA uit te zetten zodat je die opnieuw kan instellen. 

Ik zie bericht graag tegemoet!

Hoi Hajar,

ik heb mijn gegevens gedeeld maar nog niets vernomen. Heb je het ontvangen?

groet,

Mehmet

Hi @m.sezer 

ik heb gereageerd op je bericht. Ik ben benieuwd of het nu wel lukt. 

Hi Hajar,

Het is me gelukt om in te loggen, dankjewel!

Ik heb nu een andere probleem. Ik heb onlangs een zakelijke abonnement afgesloten met Deezer Family maar krijg deze niet gekoppeld. Ik heb ook nummerbehoud gedaan en waarschijnlijk komt het daardoor want mijn nr wordt niet herkend bij Deezer. Kan je me daar ook bij helpen? 

Groet,

Mehmet

Hi @m.sezer 

Heel fijn om te horen dat je weer kan inloggen. Ik kijk graag met je mee naar je Deezer account. Kun je mij ook het e-mailadres sturen waarmee je inlogt? Graag weer via privébericht. Dan kijk ik wat ik kan betekenen. 

Wat fijn dat je zo snel reageert!!!

ik heb de gegevens via prive bericht naar je gestuurd.

dankjewel!

Wat fijn dat je zo snel reageert!!!

ik heb de gegevens via prive bericht naar je gestuurd.

dankjewel!

Hi Hajar,

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice en ze hebben me daar geholpen om het werkend te krijgen. In ieder geval bedankt voor je hulp!

Groet,

Mehmet

Hi Mehmet,

Fijn om te horen! Ik wens je een mooi weekend toe.

Reageer