Skip to main content

Voordat T-mobile Odido werd logde ik los in via mijn mobiel en thuis abonnement. Momenteel als ik probeer in te loggen kan ik alleen bij mijn mobiele abonnement en kan ik Thuis niet toevoegen omdat het adres niet is gevonden.

Hoe kom ik nu bij mijn Thuis abonnement?

Hey Max, van harte welkom op de Community! Tof dat je zowel een mobiel als thuis abonnement bij ons hebt. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie al waarom je alleen je mobiele abonnement kan inzien. Je abonnementen staan allebei op een andere naam. Je mobiele abonnement staat op naam van - ik gok - een van je ouders. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen, moeten beide abonnementen op exact dezelfde naam staan (incl. voorletters, geboortedatum en uiteraard adres). Wil je je mobiele abonnement op je eigen naam zetten? Dan is er contractovername nodig. Op deze pagina lees je er alles over.

Wil je het Thuis-abonnement juist op een andere naam zetten? Dan kan dit als volgt:

Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:

• Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Laat je het me weten wat je gaat doen? Mocht je je abonnementen zo willen houden, dan kan je beide abonnementen via een apart Mijn Odido-account inzien. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer