Sinds Tele2 Odido is geworden kan ik niet meer inloggen. Ik weet zeker dat email + ww kloppen, zelfs al een paar keer het ww veranderd maar ook dan krijg ik de melding dat e-mailadres en/of ww onjuist is. Ik dacht dat het eerst gewoon kwam door de drukte maar nu wordt het toch wel vervelend, ik wil gewoon mijn abonnement kunnen inzien.
Bladzijde 1 / 1
Hi
We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!
- Met welk e-mailadres log je in?
- Welk nummer probeer je te koppelen?
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.