Skip to main content

Hoi

ik kan niet meer in mijn tele2 app dus dacht ik download de Odido app en log mij daar in zodat ik mijn abonnementen kan inzien. Maar ik krijg steeds deze onderstaande melding in beeld. In kan in de app en via de website niet inloggen. Heeft iemand de oplossing zodat ik m’n abonnementen en verbruik weer kan inzien?

 

Hi Patti, allereerst van harte welkom op de Community! Goed dat je de Odido app hebt gedownload. Als ik het goed zie probeer je een nieuw acount aan te maken, klopt dat? Je kunt met je oud-Tele2 inloggegevens inloggen bij Mijn Odido. Dus met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord. Laat je het me weten of dit lukt? Zo niet, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag wat er aan de hand is en fix ik het direct voor je! 💪🏻

Groetjes,

Marciano


Reageer