Beantwoord

Inloggen app

  • 11 March 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo. Ik begrijp niet goed waarom ik steeds opnieuw moet inloggen in de app (android). Waarom blijf ik niet ingelogd en is pincode genoeg?

Nu is er een setting "automatisc inloggen". Heeft dat er mee te maken?

Wel probleem: klik ik op "automatisch inloggen" binnen account: "pagina niet gevonden". Bug?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 12 March 2024, 12:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Niels2024, van harte welkom op onze Community! Om automatisch in te kunnen loggen, kun je dit wel instellen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/netwerk-instellingen. Open de link wel via je telefoon, zodat je wordt doorverwezen naar de app. Zou je anders voor mij de app even helemaal willen verwijderen en dan opnieuw willen downloaden om te kijken of het dan wel lukt? 

Ik verneem het graag van je! 

Net als bij "automatisch inloggen" setting heeft ook jouw link een melding "we kunnen pagina niet vinden".

App herinstalleren staat hier volkomen los van zo blijkt.

Overigens zie ik jouw reactie ook staan als "beste antwoord"..Dat is niet een kwalificatie die ik - vraagsteller tenslotte- heb uitgedeeld.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Niels, door de melding 'we kunnen de pagina’ niet vinden lijkt het alsof er iets niet goed gaat in je account. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen. Dan kijk ik graag of ik iets kan vinden! 

Goed om te weten: We selecteren altijd direct een beste antwoord. Deze wordt uiteraard altijd verschoven, zodra er op een later moment een beter antwoord/daadwerkelijke oplossing is.

Reageer