Beantwoord

Ik wil graag inloggen op Mijn Odido thuis maar kan alleen inloggen op mijn mobiel.

  • 24 February 2024
  • 5 reacties
  • 26 Bekeken

Ik wil graag de facturen uit mijn odido halen. 
Sinds de overgang van t-mobile heb ik niet meer opnieuw ingelogd.
Dit doe ik ééns per jaar om de facturen te downloaden, zowel voor mijn mobiel als voor het internet en tv abonnement. Voorheen moest ik op twee verschillende plekken inloggen. 

Daarnaast heb ik voor mijn mobiel +/- 1,5 jaar geleden een verzekering afgesloten waarvoor ook elke maar een bedrag van de rekening wordt afgeschreven. chubb verzekering. Kan ik de facturen ook ergens vandaag halen? 

Hoor graag van julle.

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 February 2024, 13:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bas Bovelander 

Je hebt nu 1 pagina om in te loggen maar als je de gegevens invult die horen bij thuis of mobiel zou het moeten lukken, of krijg je bij thuis een foutmelding?

Voor je vraag over de facturen van je Chubb verzekering zou je contact kunnen opnemen met hen.

Chubb

Beste, ik zie alleen het mobile abonnement het tv abonnement zie ik niet staan. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bas, van harte welkom op de Community en tof dat je zowel een mobiel as internet + tv abonnement bij ons hebt. Ik heb direct gezocht en ik zie dat je Thuis-abonnement alleen op je achternaam staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je deze hebt gemaild? Dan kan ik je naam corrigeren naar je voorletter(s) + achternaam, zodat deze overeenkomt met je mobiele gegevens. Dan kan je Internet + TV toevoegen en je facturen inzien! 😄

Hi beste,

Is mijn juiste mail gebruikt, heb namelijk nog geen mail ontvangen op mijn gmail.  
 

 

Gr Bas

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bas, er staat een ander e-mailadres aan je Internet + TV abonnement gekoppeld en we mogen alleen mailen naar het gekoppelde adres. Daar is de mail dus heen gestuurd: XXX@w***t.nl. Lukt het om deze mail te openen? 😄

Reageer