Beantwoord

Ik kan niet meer inloggen met my T-Mobile

  • 18 July 2023
  • 9 reacties
  • 218 Bekeken

Hoi

Ik kan niet meer inloggen.

T-mobile thuis lukt nog.

T-mobile mobiel niet en het forum wil ook niet meer met de pc.

Omdat ik nog ingelogd ben met mijn mobiel kan ik dit bericht typen.

Hij vraagt ook om een code (tweestapsverificatie) maar krijg helemaal geen sms.

Kan iemand hier na kijken.

Ik gebruik voor thuis een ander email en wachtwoord.

Voor mobiel en het forum gebruik ik hetzelfde email en wachtwoord. (En tweestapsverificatie)

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 18 July 2023, 17:02

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @peter-keetfm Heb je het ook met de app geprobeerd?

@CrisTien 

Jazeker alleen thuis kom ik dan in.

Via pc ook niet zonder die sms code maar dat laat ik ff zo dat werkt via app.

Mobiel en het forum kom ik niet meer in.

Via pc krijg geen sms code meer.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peter-keetfm ,

ik begreep dat er wat problemen zijn / waren met de 2FA. Dit is bekend bij T-Mobile en er wordt hard aan gewerkt, vooral met het versturen van sms gaat het niet helemaal goed. De verwachting is dat het vandaag opgelost gaat worden. Let wel, dit is geen belofte.😉

@soepkip67 

Dan is dat het probleem.

Jammer dat ik dan geen email krijg dat er een storing is.

Bedankt ik wacht het af.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @peter-keetfm ,

 

Als het goed is, dan is het SMS probleem opgelost. 

Kreeg net ook de SMS berichtjes van eerdere pogingen binnen.

Hallo @soepkip67 

Klopt nu werkt het wel.

Maar ik blijf het een ongemakkelijk ding vinden via tweestapsverificatie code.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Tja, veiligheid voor alles. Liefst stel je een 2way authentificatie in via een app i.p.v. sms.

Tja, veiligheid voor alles. Liefst stel je een 2way authentificatie in via een app i.p.v. sms.

Maakt niks uit sms of app ik vindt het onhandig en niet nodig.

Als er een goed ww op zit klaar.

Maar uiteraard mijn mening.

Ik zit nu wel weer te klooien in de T-mobile app met thuis en mobiel.

Deze heeft samen in 1 nog nooit gewerkt trouwens.

 

Ik heb de thuis en mobiel weer appart in de app gezet.

Het werkt gelukkig weer.

@soepkip67 nog bedankt voor je mededeling.

Wat ik trouwens ook vaag vindt dat de pincode van het tv gebeuren wat ik voor een paar maanden geleden veranderde nu ineens weer de oude heb die bij de start van het abonnement had gekregen.

Vaag allemaal.

 

Mijn smart apparaten/tv,s werken gewoon met de door mij veranderd pincode xxxx.

 

Reageer