Sinds dat mijn nummer gewijzigd is kan ik niet meer inloggen in My T-Mobile. De 2fa sms wordt namelijk naar mijn oude nummer gestuurd.
Hi
Ik wil je daar graag bij helpen. Het kan namelijk zijn dat je nummer nog is gekoppeld aan een account. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ontkoppel ik het oudere account zodat je een nieuw account kan aanmaken.
Ik zie je bericht graag tegemoet!
Ik heb een privé bericht gestuurd maar geen antwoord gekregen en kan nog steeds niet inloggen.
Hey Raoul, excuses voor de vertraagde reactie. Mijn collega is momenteel afwezig, maar ik kijk direct met je mee! Ik zie dat mijn andere collega vrijdag de 2FA heeft verwijderd. Is het inmiddels gelukt om in je My T-Mobile-account te komen? ik hoor het graag van je. Ook als ik nog iets andes voor je kan doen; laat het me maar weten. Ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.