Skip to main content

Sinds een aantal weken kan ik niet inloggen in mijn odido. Ik heb namelijk sinds een paar weken een nieuwe telefoon. Ik heb tweestapsverificatie aan staan. Via de Authenticator app had ik mijn Odido gekoppeld. Helaas heeft de app niet mijn gegevens opgeslagen na dat ik alles heb overgezet naar me nieuwe telefoon waardoor ik geen code meer krijg om in te loggen. Het moet opnieuw gekoppeld worden met de app maar dat kan dus niet want ik kan niet inloggen. Ik heb al contact gezocht via social media maar die zeggen dat ik naar een shop moet. Ook bij de shop hadden ze geen idee wat ze moesten doen. Ik vind het heel raar dat als iemand niet in zijn account kan er dus niks aan te doen is? Meneer in de shop had ook geen idee wat hij aan het doen was. Ik ben dit zat. Ik hoop dat misschien hier iemand kan helpen met een oplossing want ik wil gewoon weer kunnen inloggen en mijn facturen weer kunnen zien etc.

Hi Sams, allereerst de beste wensen voor 2024! Je moet natuurlijk gewoon kunnen inloggen op Mijn Odido en daar help ik je graag bij. Er zitten strenge regels aan tweestapsverificatie. Wij mogen deze niet uitzetten. Dat mijn collega's je naar de shop hebben doorverwezen klopt inderdaad. Daar hadden ze op vertoon van je legitimatie tweestapsverificatie voor je uit mogen (moeten) zetten. Niet leuk om te lezen dat dit niet is gedaan. Ik mag tweestapsverificatie nog steeds niet voor je uitzetten, maar ik mag wel deze wel wijzigen van app naar sms, zodat je de verificatiecode voortaan per sms ontvangt.

Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Reageer