Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn Tele2 mobiel niet toevoegen aan de Odido app

  • 2 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik heb internet en tv van T-Mobile die is toegevoegd in de app, maar maar mobiele tele2 abonnement kan ik niet toevoegen. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi IJtske, van harte welkom op de Community! Leuk om te lezen dat je zowel een internet en TV van oud-T-Mobile en mobiel abonnement van oud-Tele2 hebt. Goed dat je deze in Mijn Odido wil koppelen. Het is bij ons bekend dat niet iedereen direct zijn abonnementen kan koppelen, maar dit ga ik voor je fixen. Stuur je mij een privĂ©bericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van je internet+TV abonnement. 

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! đŸ˜„

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi IJtske, van harte welkom op de Community! Leuk om te lezen dat je zowel een internet en TV van oud-T-Mobile en mobiel abonnement van oud-Tele2 hebt. Goed dat je deze in Mijn Odido wil koppelen. Het is bij ons bekend dat niet iedereen direct zijn abonnementen kan koppelen, maar dit ga ik voor je fixen. Stuur je mij een privĂ©bericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van je internet+TV abonnement. 

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag! đŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen