Hoi, sinds gisteren zijn mijn abonnementen weg uit de app. Ik kan ze ook niet meer toevoegen omdat er een melding komt dat de gegevens niet kloppen.
Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt en nog steeds niet.
Ik kan via browser inloggen en dan zie ik mijn gegevens gewoon in my t-mobile. Ook kan ik via de app naar speedtest, dan logt die in en zie ik ook mij abo’s etc
Op een of andere manier koppelt die het niet met de app.
Mvg Patrick
Hey
Dit is inderdaad wel gek, je komt dus wel in My T-Mobile alleen niet via de app? Zou je de app is kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Wellicht kun je daarna wel inloggen. Kan je mij een terugkoppeling geven of dit gewerkt heeft ja of nee?
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Ik heb ook al een nieuw wachtwoord aangevraagd etc
Ik zie via de browser mijn abo's in mijn my tmobile omgeving
Ik kan wel inloggen in de app
Ik zie niet mijn abo's in de app
Ik kan ze ook niet toevoegen omdat er een melding komt van dat gegevens niet overeen komen.
Gisteren heb ik ivm geen glasvezel verbinding een 7 dagen onbeperkt internet op mijn telefoon gekregen. Ik denk dat het daarna begonnen is.
Mvg Patrick
Mobiel abo kan ik niet koppelen omdat die aangeeft dat het al gekoppeld is aan een account. Het lijkt er op dat terwijl ik 1 account heb op mijn email dat er ergens iets is waardoor het lijkt alsof ik er twee heb ofzo
Hey
Als ik het goed begrijp kan je wel via een laptop/desktop inloggen in My T-Mobile en je abonnementen zien alleen in de app niet? Zou je een screenshot kunnen sturen van wat je ziet als je in de app bent?
Hey
Als ik het goed begrijp kan je wel via een laptop/desktop inloggen in My T-Mobile en je abonnementen zien alleen in de app niet? Zou je een screenshot kunnen sturen van wat je ziet als je in de app bent?
Yes dat ja. In browser laptop/desktop en mobiel kan ik de abonnementen zien en in de app niet.
screens stuur ik zo
Ik kan ze dus ook niet toevoegen in de app omdat daar word gezegd dat de gegevens niet overeen komen en dat mijn mobiel al in ander account is.
App en browser komen dus niet overeen terwijl het om hetzelfde account gaat met dezelfde inloggegevens.
Gr Patrick
Ahh okay. Igg fijn dat ik niet de enige ben dan. Had het al bij het toevoegen van mijn tmobile thuis abo. Toen is het via een omweg toch gelukt om ze beide in de app te krijgen.
Zijn de screens nog nodig dan?
Gr Patrick
Screens zijn verder niet meer nodig, bedankt voor de terugkoppeling. In de browser werkt het op dit moment zoals behoren. Voor nu een work-around. We gaan hier zo snel mogelijk achteraan.
Screens zijn verder niet meer nodig, bedankt voor de terugkoppeling. In de browser werkt het op dit moment zoals behoren. Voor nu een work-around. We gaan hier zo snel mogelijk achteraan.
Dankjewel.
Ik hoop dat het snel weer werkt.
Gr Patrick
Kan het met de verificatiecode te doen hebben?
Die staat nu aan...kan ook niet uit. Bij aanmelden op app ging het eerst op telnr. Nu gaat die code sturen naar mijn nr wat al in gebruik is in browser. De app geeft aan dat het dan niet gaat.
Gr Patrick
Hier helaas ook de problemen met de app, kan geen abonnementen meer zien of koppelen
Hey
Hi
Precies hetzelfde probleem bij mi
Heb hier ook last van
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem als Patrick en de andere mensen in dit draadje
Bij mij hetzelfde probleem. Probleem is begonnen paar dagen later nadat m’n nieuwe abonnement is ingegaan. Ik had m’n abonnement verlengd.
Ook ik heb hier helaas last van
Bij mij hetzelfde probleem.
Hier hetzelfde probleem! Graag mij ook meenemen in het onderzoek (en vooral de oplossing )
Same here! Alle actieve abonnementen zijn verdwenen uit de app. Kunnen ook niet meer toegevoegd worden. Opnieuw installeren helpt niet.
Hi allemaal,
De technische storing vind nog steeds plaats en onze specialisten zijn druk bezig met een oplossing. Jullie worden allemaal meegenomen in het onderzoek en we verwachten dat het deze week wordt opgelost. Excuses voor het ongemak!
Je kan in de tussentijd je abonnement en gegevens inzien via de webbrowser.
Hallo,
Ook ik heb sinds donderdag geen inzicht meer in mijn mob & thuis abbonementen in de app, dit alles nadat ik mijn mob abonnement had gewijzigd van 2Gb naar 5Gb.
App verwijderen en opnieuw installeren en inloggen deed niks, in de webbrowser is wel alles zichtbaar.
Bij mij werkt alles weer zoals voorheen.
dank je wel.
Heeft even gewerkt maar probleem is weer terug…
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.