Ik kan mijn abbonement niet toevoegen in mijn odido account, hoe doe ik dit?
ik krijg namelijk al weken dezelfde foutmelding
Hallo
Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik kan mijn mobiele abonnement niet inzien. De klantenservice is echter ook niet bepaald bereikbaar…
Hoi
Ik heb het probleem ook, kan internet en thuis tv niet toevoegen. Heb gebeld en zouden het uitzoeken maar krijg steeds geen antwoord.
Fout melding is probeer het later nog maal
Dat duurt al even
Hoi
Ik hoor het graag van je!
Mijn vrouw heeft een eigen account met haar mobiele nummer.
Mijn mobiele nummer word in februari pas geporteerd naar odido.
Maar ik kan van mijn thuis abbonement niet in mijn odido en dus niks inzien of wijzigingen alles staat op Jwm als het goed is.
De foutmelding is probeer het later nog eens.
Groetjes Jos
Hi
Voor je thuis-abonnement, ik zie dat er een case is aangemaakt voor mijn collega's om te onderzoeken waarom je je thuis-abonnement niet kan toevoegen in Mijn Odido. Deze case (68359263) staat momenteel nog open en het is nog even wachten tot mijn collega's dit oppakken. Ik tag voor de zekerheid
Wat betreft je mobiele abonnementen: is er iets waar ik je bij kan helpen? Ik zie inderdaad dat je eigen abonnement binnenkort start. Het abonnement van je vrouw staat op haar eigen naam. Deze abonnementen kunnen op dit moment niet aan elkaar gekoppeld worden, omdat alle 3 de abonnementen op een andere naam / voorletters staan. Hier kan ik je wel bij helpen om je eigen abonnement op exact dezelfde voorletters te zetten als je Thuis-abonnement, maar ik gok dat het toevoegen van je Thuis-abonnement op dit moment prioriteit heeft. Ik hoop dat mijn collega's iets meer kunnen vinden voor je, anders is het nog heel even afwachten. Komt in in ieder geval goed!
Hallo
Als je alles op dezelfde voorletters wil zetten is helemaal prima. JWM Berkers
Alvast bedankt.
Groetjes Jos
Hoi
Let op: het abonnement dat op naam van je vrouw staat kan ik niet wijzigen. Mocht je deze écht willen koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account, dan zal er contractovername plaats moeten vinden. Op deze pagina lees je hier alles over: Contractovername | Odido
Ik ben onlangs verhuisd en kan mijn (internet) abbonement ook niet toevoegen aan mijn account. de oude is wel al verwijderd uit mijn account.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.