Skip to main content

Ik kan mijn abbonement niet toevoegen in mijn odido account, hoe doe ik dit?

ik krijg namelijk al weken dezelfde foutmelding 

Ik kan mijn abbonement niet toevoegen in mijn odido account, hoe doe ik dit?

ik krijg namelijk al weken dezelfde foutmelding 

Hallo @Melissabeens, goed dat je via deze weg aan de bel trekt, ik help je graag verder! Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Gaat het om je thuis of mobiel abonnement? Probeer je deze toe te voegen in de app of via de webversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, daardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. 

Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin


Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik kan mijn mobiele abonnement niet inzien. De klantenservice is echter ook niet bepaald bereikbaar… 


Hoi @Joshuadv, ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat beide abonnementen in je (nieuwe) Mijn Odido-account staan. Is alles in orde of kan ik nog iets voor je doen? 


Ik heb het probleem ook, kan internet en thuis tv niet toevoegen. Heb gebeld en zouden het uitzoeken maar krijg steeds geen antwoord.

Fout melding is probeer het later nog maal

Dat duurt al even 


Hoi @Jos1959 , wil je allereerst voor me controleren of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan? Voorletters, achternaam, geboortedatum en adres. Let op: Zelfs het kleinste verschil in voorletters kan de reden zijn dat je je abonnementen niet kan koppelen. Heeft je mobiele abonnement bijvoorbeeld als voorletters A.B. Achternaam, en internet + TV de voorletter A. Achternaam. Dan moeten er eerst wijzigingen plaatsvinden om de naam overeen te laten komen.

Ik hoor het graag van je! 


Mijn vrouw heeft een eigen account met haar mobiele nummer. 

Mijn mobiele nummer word in februari pas geporteerd naar odido.

Maar ik kan van mijn thuis abbonement niet in mijn odido en dus niks inzien of wijzigingen alles staat op Jwm als het goed is.

De foutmelding is probeer het later nog eens. 

Groetjes Jos

 


Hi @Jos1959, bedankt voor de informatie! Ik zie dat er een paar dingen spelen:

Voor je thuis-abonnement, ik zie dat er een case is aangemaakt voor mijn collega's om te onderzoeken waarom je je thuis-abonnement niet kan toevoegen in Mijn Odido. Deze case (68359263) staat momenteel nog open en het is nog even wachten tot mijn collega's dit oppakken. Ik tag voor de zekerheid @Teresa van Odido en @Tommie van Odido, wellicht dat zij je hier meer over kunnen vertellen. Zij zijn namelijk van Thuis.

Wat betreft je mobiele abonnementen: is er iets waar ik je bij kan helpen? Ik zie inderdaad dat je eigen abonnement binnenkort start. Het abonnement van je vrouw staat op haar eigen naam. Deze abonnementen kunnen op dit moment niet aan elkaar gekoppeld worden, omdat alle 3 de abonnementen op een andere naam / voorletters staan. Hier kan ik je wel bij helpen om je eigen abonnement op exact dezelfde voorletters te zetten als je Thuis-abonnement, maar ik gok dat het toevoegen van je Thuis-abonnement op dit moment prioriteit heeft. Ik hoop dat mijn collega's iets meer kunnen vinden voor je, anders is het nog heel even afwachten. Komt in in ieder geval goed! 


Hallo

Als je alles op dezelfde voorletters wil zetten is helemaal prima. JWM Berkers 

Alvast bedankt. 

Groetjes Jos 


Hoi @Jos1959, ik ga alvast voor je aan de slag om dit te regelen. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen, zal mijn collega je voorletters op J.W.M. zetten. Zodra je mobiele abonnement dan actief is, kan je deze toevoegen aan Mijn Odido waar je Thuis-abonnement al aan gekoppeld staat.

Let op: het abonnement dat op naam van je vrouw staat kan ik niet wijzigen. Mocht je deze écht willen koppelen aan je bestaande Mijn Odido-account, dan zal er contractovername plaats moeten vinden. Op deze pagina lees je hier alles over: Contractovername | Odido


Ik ben onlangs verhuisd en kan mijn (internet) abbonement ook niet toevoegen aan mijn account. de oude is wel al verwijderd uit mijn account.


Hi @Yousje1, welkom op de Community! In het systeem zag ik dat je account nog wel aan een oud abonnement gekoppeld stond. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem een uur om dit te verwerken en maak dan een nieuw Mijn Odido-account aan via Mijn Odido registreren. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Reageer