Skip to main content
Beste Odido,
Ik heb geen toegang to mijn facturen (Internet) op Mijn Odido.
Ik probeer https://www.odido.nl/my/thuis/facturen te openen. Vervolgens voer ik mijn inloggegevens in, het werkt, maar ik krijg de volgende foutmelding:
Helaas! Deze pagina zit op slot

Ik heb dan geprobeerd mijn huidige abonnement toe te voegen via https://www.odido.nl/my/abonnement-overzicht maar aan het einde van het proces krijg ik de volgende foutmelding (ik heb het meerdere keren geprobeerd):

Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

Hallo @dandor, Welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat je account gekoppeld staat aan een oud/inactief account, vandaar dat je deze melding te zien krijgt en het abonnement ook niet kunt toevoegen. Zal ik het account voor je ontkoppelen/verwijderen? Ik zie dat je internet + TV abonnement nu gekoppeld staat aan het e-mailadres dat eindigt op ****am@pm.me Kan dat kloppen? Heb je ook toegang tot deze inloggegevens? Ik zie namelijk dat voor dit account wel alles goed staat ingesteld! 

Ik verneem het graaag van je!

Groetjes, 

Pharwin

Beste Pharwin,

**** am@pm.me is niet mijn e-mail adres. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt.

Kun je dat ontkoppelen van mijn Internet abonnement?

Ik wil graag mijn juiste e-mailadres gebruiken. Koppel dat dus los van dat oude account, zodat ik het aan mijn internetabonnement kan koppelen.

@dandor ik vermoed dat er iets niet goed gaat met je account en ik zoek graag voor je uit hoe we dit samen kunnen oplossen! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

@dandor ik vermoed dat er iets niet goed gaat met je account en ik zoek graag voor je uit hoe we dit samen kunnen oplossen! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Bedankt voor de hulp, het werkt nu.

Fijn dat het nu werkt, dandor! En graag gedaan namens Pharwin. Voor nu wensen we je alvast een heel fijn weekend en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat we voor je klaarstaan op de Community! 😄

Reageer