Ik probeer https://www.odido.nl/my/thuis/facturen te openen. Vervolgens voer ik mijn inloggegevens in, het werkt, maar ik krijg de volgende foutmelding:
Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens
Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens
Hallo
Ik verneem het graaag van je!
Groetjes,
Pharwin
Beste Pharwin,
**** am@pm.me is niet mijn e-mail adres. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt.
Kun je dat ontkoppelen van mijn Internet abonnement?
Ik wil graag mijn juiste e-mailadres gebruiken. Koppel dat dus los van dat oude account, zodat ik het aan mijn internetabonnement kan koppelen.
Bedankt voor de hulp, het werkt nu.
Fijn dat het nu werkt, dandor! En graag gedaan namens Pharwin. Voor nu wensen we je alvast een heel fijn weekend en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat we voor je klaarstaan op de Community!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.