Beantwoord

Hulp met de odido-account.

  • 16 March 2024
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Goedemorgen, ik heb een probleem. Ik heb twee accounts. Ze zijn elk toegewezen aan een ander e-mailadres. Op 1 e-mail heb ik mobiel en op de 2e heb ik privé-internet thuis. Volgens de berichten die ik krijg, is 1 e-mail de mobiele, log ik in op de account en heb ik daar de thuisaccount toegewezen. Ik log in op de tweede, daar heb ik niets, ik probeer mijn mobiele nummer toe te voegen en er verschijnt een foutmelding. Ik heb geen manier om mijn internetgebruik te controleren. Dit is al zo sinds de overstap van tmobile naar odido.

 

 

icon

Beste antwoord door twekrk87 18 March 2024, 17:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @twekrk87, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad twee accounts hebt, namelijk één met dit e-mailadres: ****exnl@gmail.com, waar je mobiele abonnemement en ook je Internet + TV abonnement staat gekoppeld. Je tweede e-mailadres is: ****rk@gmail.com, waar alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Echter, is dit account gekoppeld aan een oud zakelijk abonnement, wat niet meer actief is. Die ga ik voor je verwijderen. Je kunt daarna dit e-mailadres gebruiken: ****exnl@gmail.com om in te loggen, waar ook je mobiele abonnement al gekoppeld staat. Je kunt je verbruik dan inzien via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Ik raad je ook aan om even overal uit- en dan weer in te loggen! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! Anders kan ik het nummer even ontkoppelen, zodat je het daarna opnieuw kunt toevoegen in je account!

Hallo @twekrk87, welkom op onze Community, ik help je graag verder hiermee! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inderdaad twee accounts hebt, namelijk één met dit e-mailadres: ****exnl@gmail.com, waar je mobiele abonnemement en ook je Internet + TV abonnement staat gekoppeld. Je tweede e-mailadres is: ****rk@gmail.com, waar alleen je mobiele abonnement gekoppeld staat. Echter, is dit account gekoppeld aan een oud zakelijk abonnement, wat niet meer actief is. Die ga ik voor je verwijderen. Je kunt daarna dit e-mailadres gebruiken: ****exnl@gmail.com om in te loggen, waar ook je mobiele abonnement al gekoppeld staat. Je kunt je verbruik dan inzien via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten. Ik raad je ook aan om even overal uit- en dan weer in te loggen! 

Ik verneem graag een reactie of het is gelukt! Anders kan ik het nummer even ontkoppelen, zodat je het daarna opnieuw kunt toevoegen in je account!

Hallo, ik heb het probleem zelf kunnen oplossen. Bedankt voor het tonen van interesse.

Reputatie 6
Badge +6

@twekrk87 oh, superfijn dat het jezelf al is gelukt! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een hele mooie avond gewenst! 😄

Reageer