Skip to main content

Goedendag, 

Het lukt mij maar niet om mijn beide accounts samen te voegen (voorheen Tele2 en T mobile). Ik heb nu mijn telefoon wel gekoppeld aan de app, maar als ik mijn internet+tv abonnement wil toevoegen zegt die dat het adres niet klopt.. maar het adres klopt wel. Hoe los ik dit op? 

Hoi Maureen, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk al je abonnementen overzichtelijk in 1 Mijn Odido-account hebben. Dit ga ik voor je fixen. Stuur je mij een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis

Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄


I'm also having the same problem. Tried the chat and also went to a branch. Neither could help me. I have sent you a message 


Reageer