Skip to main content

Goede middag,

Na mijn verhuizen kon ik niet mijn adres wijzigen in mijn account. Omdat het systeem vast liep heb ik een nieuw account moeten aanmaken waarin nu mijn thuis abonnement zit. Na aanraden van de klanten service. Na een paar dagen zo het oude account gewist zijn en zou ik mijn mobiel kunnen koppelen. Dit is nog steeds niet gelukt. Eerst omdat die nog steeds gekoppeld was in mijn oude account (kwam ik zelf achter en die heb ik nu maar ontkoppeld) en nu omdat er blijkbaar nog bepaalde gegevens niet goed staan. Op de site kreeg ik geen fout melding (raar?) maar via de app zegt die dat bepaalde gegevens niet kloppen.

Ik ben al meerdere malen met de klantenservice gebeld maar nog steeds is het probleem niet opgelost.

Heeft iemand (wellicht een moderator) hier de oplossing voor?

Hi @Jerome91 

Ik denk graag met je mee. Staat het abonnement voor mobiel op dezelfde naam als je abonnement voor Thuis? Als er ook maar een letter anders is dan kun je de twee abonnementen niet koppelen en moet je voor beide een apart account aanmaken. Dit controleren we via  voorletter, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer.

Als dat niet het geval is dan ontvang ik graag een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik zet dit dan door naar onze technische specialisten. 


Reageer