Hi @Gebruiker81
Ik wil graag kijken of ik wat voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi @Gebruiker81
Bedankt voor je gegevens!
Ik zie dat de reden waarom het niet lukt is, omdat je contractnaam niet overeenkomt bij mobiel en Thuis. Het koppelen van nummers gebeurt via sms-verificatie. Wil je meerdere nummers koppelen? Dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum 3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer in ons systeem.
In jouw geval heb twee verschillende namen voor de twee diensten en dus je zal voor thuis een aparte My T-Mobile account moeten aanmaken met een ander e-mailadres. Er is geen andere manier om deze twee accounts alsnog te koppelen.
Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt!
Hi @Gebruiker81
Bedankt voor je gegevens!
Ik zie dat de reden waarom het niet lukt is, omdat je contractnaam niet overeenkomt bij mobiel en Thuis. Het koppelen van nummers gebeurt via sms-verificatie. Wil je meerdere nummers koppelen? Dan moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we via 1) voorletter 2) geboortedatum 3) postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer in ons systeem.
In jouw geval heb twee verschillende namen voor de twee diensten en dus je zal voor thuis een aparte My T-Mobile account moeten aanmaken met een ander e-mailadres. Er is geen andere manier om deze twee accounts alsnog te koppelen.
Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt!
Oke bedankt voor de uitleg!
Graag gedaan! Ik wens je een mooie dag toe!