Skip to main content

Vandaag is mijn mobiele telefoonabonnement ingegaan bij T-mobile. Ik heb geprobeerd om mijn telefoon abonnement te koppelen aan mijn T-mobile Thuis account maar ik kreeg de melding dat dit niet mogelijk is. 

Ik ben in het verleden al eens eerder klant geweest met een mobiel telefoonabonnement.

Hallo @wdijkhuis 

Is de tekst zoals staat in de titel de foutmelding of zie je iets anders?

Bij klanten die in het verleden ook een abonnement hadden, kan daarvan nog iets in het systeem staan dat eerst door een moderator moet worden verwijderd.


De foutmelding is exact hetzelfde als de titel 


@wdijkhuis 

Volgens dit topic moet het met de hulp van een moderator lukken 👍


Hi @wdijkhuis 

Ik help je graag verder hiermee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw account kan aanmaken. 

Ik hoor graag van je!


Reageer