Skip to main content
Beantwoord

Graag account activeren


L.S.,

 

Hierbij het vriendelijke verzoek, om mijn my T-Mobile account  te aktiveren.

Uit de website blijkt niet, hoe ik dat zelf kan doen.  Betreft account tbv mobiel nummer.

De aktivatie met de viercijferige code heb ik wel kunnen uitvoeren, maar dat was dan ook alles.

Geen enkele pagina werkt, ik kan m'n naam niet invoeren, ik kan m'n adres niet invoeren, ik kan geen abonnement op de nieuwsbrief aanvragen. Ik kan m'n telefoonnummer niet toevoegen. Niets werkt er. Alles zit op slot.

Het mailadres van het account is [Moderator heeft privegegevens verwijderd.]

Alvast dank !

Ruben097.

Beste antwoord door ruben097

Hoi Hajar,

 

Vriendelijk dank voor je reactie.

Inmiddels heeft een bezoek aan een plaatselijke T-Mobile shop veel verhelderd.

Het betreft nl. een 097 nummer, dit nummer heeft meer dan 10 cijfers.

Daar kon het log-in systeem niet tegen.

Maar in ieder geval mijn dank voor je morele ondersteuning … ;-)

Greetz,   Ruben.

Bekijk origineel

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @ruben097 

Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik dit doorzetten naar de specialisten.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2021

Hoi Hajar,

 

Vriendelijk dank voor je reactie.

Inmiddels heeft een bezoek aan een plaatselijke T-Mobile shop veel verhelderd.

Het betreft nl. een 097 nummer, dit nummer heeft meer dan 10 cijfers.

Daar kon het log-in systeem niet tegen.

Maar in ieder geval mijn dank voor je morele ondersteuning … ;-)

Greetz,   Ruben.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen