heb geen internet ,,wifi buitenland
mijn man zit in buitenland kan dus niks niet appen niet internetten niet bellen
roaming staat aan wifi hotspot staat uit
help wie weet er wat van
onbeperkt internet heeft ie ,,is er iemand die die weet
Hallo
Zou je eens je telefoon kunnen herstarten of handmatig andere providers selecteren?
Heb je misschien openstaande facturen waardoor je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland?
Je kan zelf ook nog de blokkades in je Odido account controleren.
Hoi
Ik welk land zit hij?
hij zit in frankrijk
Hallo
Zou je eens je telefoon kunnen herstarten of handmatig andere providers selecteren?
Heb je misschien openstaande facturen waardoor je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland?
Je kan zelf ook nog de blokkades in je Odido account controleren.
de mobiel is al aan en uit geweest en nee heeft onbeperkt internet data en facturen allemaal betaald en hoe gaat dat handmatig dan
Hallo
Zou je eens je telefoon kunnen herstarten of handmatig andere providers selecteren?
Heb je misschien openstaande facturen waardoor je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland?
Je kan zelf ook nog de blokkades in je Odido account controleren.
de mobiel is al aan en uit geweest en nee heeft onbeperkt internet data en facturen allemaal betaald en hoe gaat dat handmatig dan
dat is t juist kan niet in account ik ben in nederland en mijn man in frankrijk en tegenwoordig gaat de beveiliging via een sms code en die kan hij niet ontvangen
Hoi
Ik welk land zit hij?
frankrijk
Kan niemand ons helpen
Mijn man zit in Frankrijk en ik in nederland..hij heeft geen internet..appen niet bellen niet sms niets
Nu zegt odido dat via account iets moet doen maar de beveiliging moet nu met wachtwoord en sms code en die kan hij dus niet ontvangen .
XXX odido ..tijd voor nieuwe provider
Mijn man is daar voor werk en kan niets
[Let op je taalgebruik!]
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
hij doet t niet
geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
hij doet t niet
geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel
hoe gaat dat handmatig
hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
hij doet t niet
geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel
hoe gaat dat handmatig
hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks
moet ssid opgeven
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
hij doet t niet
geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel
hoe gaat dat handmatig
hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks
moet ssid opgeven
wat is ssid frankrijk
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
hij doet t niet
geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel
hoe gaat dat handmatig
hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks
moet ssid opgeven
wat is ssid frankrijk
ook de mobiel is opnieuw opgestart en nog niks,,
Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?
hij doet t niet
geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel
hoe gaat dat handmatig
hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks
moet ssid opgeven
wat is ssid frankrijk
ook de mobiel is opnieuw opgestart en nog niks,,
we zijn al 2 klanten kwijt hierdoor
Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:
Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?
- Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
- Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators
Ik hoor het graag!
Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:
Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?
- Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
- Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators
Ik hoor het graag!
hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks
en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet
heeft google pixel 8
Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:
Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?
- Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
- Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators
Ik hoor het graag!
hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks
en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet
heeft google pixel 8
staat geen verbindingen
Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:
Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?
- Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
- Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators
Ik hoor het graag!
hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks
en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet
heeft google pixel 8
staat geen verbindingen
hoe gaat dat bij google pixel 8 mobiel
Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:
Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?
- Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
- Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators
Ik hoor het graag!
hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks
en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet
heeft google pixel 8
staat geen verbindingen
hoe gaat dat bij google pixel 8 mobiel
is android maar niet wat u zegt wat er moet staan
Hier vind je de toestelhulp per merk/type. Maar als er een andere android versie erop staat kan dit inderdaad afwijken. Men moet dan in de aanwezige menu’s zoeken naar “ handmatig netwerk selecteren”.
Hier vind je de toestelhulp per merk/type. Maar als er een andere android versie erop staat kan dit inderdaad afwijken. Men moet dan in de aanwezige menu’s zoeken naar “ handmatig netwerk selecteren”.
staat geen handmatig ,,maar laat maar
toestelhulp veel te ingewikkeld voor m en op afstand is erg moeilijk
fijne dag
Hi Yvonne, in deze situatie is het inderdaad best wel lastig om hem te helpen. Ik zie dat het ook om een zakelijk abonnement gaat, dus ik denk dat het het handigste is als je man - op de hotel wifi - contact opneemt met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Dit kan via Chatbot Izzi (type dan: 'medewerker spreken’) of via een van de andere kanaen op deze pagina: Service | Odido. Ik hoop dat het dan snel lukt om hem weer online te krijgen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.