Skip to main content

heb geen internet ,,wifi buitenland 

mijn man zit in buitenland kan dus niks niet appen niet internetten niet bellen

roaming staat aan wifi hotspot staat uit

help wie weet er wat van


onbeperkt internet heeft ie ,,is er iemand die die weet


Hallo @yvonnevh 

Zou je eens je telefoon kunnen herstarten of handmatig andere providers selecteren?

Heb je misschien openstaande facturen waardoor je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland?

Je kan zelf ook nog de blokkades in je Odido account controleren.


Hoi @yvonnevh ,

Ik welk land zit hij?


hij zit in frankrijk

 


Hallo @yvonnevh 

Zou je eens je telefoon kunnen herstarten of handmatig andere providers selecteren?

Heb je misschien openstaande facturen waardoor je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland?

Je kan zelf ook nog de blokkades in je Odido account controleren.

de mobiel is al aan en uit geweest en nee heeft onbeperkt internet data en facturen allemaal  betaald  en hoe gaat dat handmatig dan


Hallo @yvonnevh 

Zou je eens je telefoon kunnen herstarten of handmatig andere providers selecteren?

Heb je misschien openstaande facturen waardoor je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland?

Je kan zelf ook nog de blokkades in je Odido account controleren.

de mobiel is al aan en uit geweest en nee heeft onbeperkt internet data en facturen allemaal  betaald  en hoe gaat dat handmatig dan

dat is t juist kan niet in account ik ben in nederland en mijn man in frankrijk en tegenwoordig gaat de beveiliging via een sms code en die kan hij niet ontvangen


Hoi @yvonnevh ,

Ik welk land zit hij?

frankrijk

 


Kan niemand ons helpen

 


Mijn man zit in Frankrijk en ik in nederland..hij heeft geen internet..appen niet bellen niet sms niets

Nu zegt odido dat via account iets moet doen maar de beveiliging moet nu met wachtwoord en sms code en die kan hij dus niet ontvangen .

XXX odido ..tijd voor nieuwe provider

Mijn man is daar voor werk en kan niets

[Let op je taalgebruik!]


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?

hij doet t niet

geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel

 


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?

hij doet t niet

geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel

 

hoe gaat dat handmatig

hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks

 


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?

hij doet t niet

geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel

 

hoe gaat dat handmatig

hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks

 

moet ssid opgeven

 


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?

hij doet t niet

geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel

 

hoe gaat dat handmatig

hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks

 

moet ssid opgeven

 

wat is ssid frankrijk

 


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?

hij doet t niet

geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel

 

hoe gaat dat handmatig

hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks

 

moet ssid opgeven

 

wat is ssid frankrijk

 

ook de mobiel is opnieuw opgestart en nog niks,,

 


Goedemorgen Yvonne, let allereerst op je taalgebruik. We houden het hier gezellig voor iedereen, dus dit soort taal wordt hier niet geacepteerd. Dat gezegd hebbende, help ik je man graag snel weer aan een goede verbinding. Volgens mij gaat het om het nummer met 78 op het eind, klopt dat? Er stond een blokkade op roaming op klantverzoek. Vandaar dat hij geen verbinding had. Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, dus hij kan vanaf nu verbinding (handmatig) maken in Frankrijk met de netwerken Bouygues en Orange. Laat je het weten als het hem is gelukt?

hij doet t niet

geen netwerken zegt ie,,hij is in hotel met andere telefoon van hotel

 

hoe gaat dat handmatig

hij trekt de bovenste balk naar beneden en dan komt internet en daar drukt ie op en dan gaat ie zoekn en vindt niks

 

moet ssid opgeven

 

wat is ssid frankrijk

 

ook de mobiel is opnieuw opgestart en nog niks,,

 

we zijn al 2 klanten kwijt hierdoor 

 


Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:

Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?

  • Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
  • Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators 

Ik hoor het graag! 


Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:

Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?

  • Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
  • Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators 

Ik hoor het graag! 

hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks

en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet

 

heeft google pixel 8

 


Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:

Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?

  • Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
  • Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators 

Ik hoor het graag! 

hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks

en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet

 

heeft google pixel 8

 

staat geen verbindingen 

 


Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:

Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?

  • Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
  • Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators 

Ik hoor het graag! 

hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks

en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet

 

heeft google pixel 8

 

staat geen verbindingen 

 

hoe gaat dat bij google pixel 8 mobiel

 


Hi Yvonne, SSID heeft denk ik te maken met de wifi-verbinding in het hotel. Volgens Mijn Odido is het nummer in Nederland, dus vraag je man even zijn simkaart uit het toestel te halen en opnieuw te plaatsen. Dan maakt 'ie opnieuw verbinding met het netwerk in Frankrijk. Heeft dit niet geholpen, probeer dan onderstaande:

Welk toestel heeft hij? Een iPhone of een Samsung, of een ander toestel?

  • Heeft hij een iPhone? Dan kan hij op deze manier handmatig verbinding maken: Instellingen > Mobiel netwerk > Netwerkselectie (uit) > Bouygues of Orange
  • Heeft hij een Samsung/Android? Dan kan het als volgt: Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkoperators 

Ik hoor het graag! 

hij is buiten de deur geweest de hele tijd doet niks

en vanochtend in hotel gebeld met mij hij is nu weer weg uit t hotel en doet t ook niet

 

heeft google pixel 8

 

staat geen verbindingen 

 

hoe gaat dat bij google pixel 8 mobiel

 

is android maar niet wat u zegt wat er moet staan

 


Hier vind je de toestelhulp per merk/type. Maar als er een andere android versie erop staat kan dit inderdaad afwijken. Men moet dan in de aanwezige menu’s zoeken naar “ handmatig netwerk selecteren”.


Hier vind je de toestelhulp per merk/type. Maar als er een andere android versie erop staat kan dit inderdaad afwijken. Men moet dan in de aanwezige menu’s zoeken naar “ handmatig netwerk selecteren”.

staat geen handmatig ,,maar laat maar 

toestelhulp veel te ingewikkeld voor m en op afstand is erg moeilijk 

fijne dag


Hi Yvonne, in deze situatie is het inderdaad best wel lastig om hem te helpen. Ik zie dat het ook om een zakelijk abonnement gaat, dus ik denk dat het het handigste is als je man - op de hotel wifi - contact opneemt met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Dit kan via Chatbot Izzi (type dan: 'medewerker spreken’) of via een van de andere kanaen op deze pagina: Service | Odido. Ik hoop dat het dan snel lukt om hem weer online te krijgen!


Reageer