Hoi,
Sinds Tele2 is overgegaan naar Odido, kan ik niet meer inloggen in mijn omgeving, waardoor ik mijn dataverbruik niet kan inzien en mijn abonnement niet kan wijzigen.
Als ik op de site aangeef dat ik mijn wachtwoord niet meer weet, vul ik mijn e-mailadres in en dan krijg ik de melding dat er een nieuwe link naar mijn mail wordt gestuurd. Helaas ontvang ik die mail al meer dan een maand niet (ook niet in mijn spam en hij wordt ook niet tegengehouden voordat hij mijn inbox bereikt, dat heb ik al bij de systeembeheerder gecheckt). Ik heb al iets van vijf keer met Odido gebeld en krijg telkens te horen dat er een ticket naar de backoffice gestuurd zal worden, maar dat lost dus niks op, want van de backoffice hoor ik niks. Ik heb wel 1x iemand aan de lijn gekregen die geprobeerd heeft mijn account te verwijderen (niet gelukt) en 1x iemand die probeerde mijn wachtwoord te wijzigen (ook niet gelukt). Taart voor de gouden tip!
Roos