Skip to main content

Goedenavond!

Naast mijn vraag over wegvallende verbinding heb ik tevens nog een vraag over het toevoegen van mijn abonnementen (zowel mobiel als internet) aan de app van Odido. Wanneer ik mijn abonnement voor internet toe wil voegen krijg ik steeds de melding “Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”. Wanneer ik mijn abonnement voor mobiel toe wil voegen krijg ik de melding “Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account van Odido. Wil je ‘m liever bij dit account? Dat kan. Ontkoppel het abonnement eerst in het andere account en voeg ‘m daarna hieraan toe”. Het probleem is dat ik helemaal geen ander account bij Odido heb, en ik het abonnement dus ook niet eerst kan ontkoppelen.

Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden!

Hoi Tessa, welkom op de Community! Om je abonnementen in Mijn Odido te kunnen koppelen, moeten beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, geboortedatum en adres). Controleer allereerst even of dit het geval is. Staan beide abonnementen op dezelfde gegevens? Stuur me dan een privébericht met je klantnummer van Thuis, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je wil inloggen. Dan kijk ik met je mee! 😄

Reageer