Goeden avond,
Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn abonnement.
alvast bedankt voor uw hulp!
Goeden avond,
Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn abonnement.
alvast bedankt voor uw hulp!
Hallo
Laat je me even weten of het is gelukt of dat je nog hulp hierbij nodig hebt? Ik verneem het graag van je!
Hallo Pharwin,
Ik heb geen ander account bij Odido?!
Op wie z’n naam staat dat mobiele abonnement? groeten, Stefan
Hoi S, ik ook met je meegekeken en ik kom al snel op een zakelijk abonnement uit. Probeer je het 06-nummer van je zakelijke abonnement te koppelen aan je privénummer of Thuis-abonnement? Zo ja, dan is dat niet mogelijk. Zakelijk en particulier kunnen alleen apart ingezien worden in 2 verschillende Mijn Odido-accounts.
Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Daarnaast ontvang ik ook graag dezelfde gegevens voor het 2e abonnement dat je probeert te koppelen. Dan duik ik er graag voor je in!
Toevoeging: Ik zie nu inderdaad ook een ander mobiele abonnement op je adres. Jouw situatie is als volgt.
Je kunt de 3 abonnementen niet koppelen, omdat:
Mocht je deze laatste 2 abonnementen willen koppelen, dan is er contractovername nodig. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt. Zo niet, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.