Skip to main content

Goeden avond,

Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn abonnement.

alvast bedankt voor uw hulp!

Hallo @SvanBeek1983, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat je ook een mobiel abonnement bij ons hebt. Begrijp ik het goed dat je je Internet + TV abonnement probeert toe te voegen in je bestaande account, waar ook je mobiele abonnement in staat? Dat is alleen mogelijk als de naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. Nu zie ik dat dat niet het geval is. Bij je mobiele abonnement staat andere initialen vermeld en bij je Internet + TV abonnement staat ook een toevoeging vermeld. Je kunt dit aanpassen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/gegevens, zodat beide namen overeenkomen met elkaar. Daarna kun je ze samenvoegen in één account. Anders is het alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken, sorry! 

Laat je me even weten of het is gelukt of dat je nog hulp hierbij nodig hebt? Ik verneem het graag van je! 

Hallo Pharwin,

Ik heb geen ander account bij Odido?!

Op wie z’n naam staat dat mobiele abonnement? groeten, Stefan

Hoi S, ik ook met je meegekeken en ik kom al snel op een zakelijk abonnement uit. Probeer je het 06-nummer van je zakelijke abonnement te koppelen aan je privénummer of Thuis-abonnement? Zo ja, dan is dat niet mogelijk. Zakelijk en particulier kunnen alleen apart ingezien worden in 2 verschillende Mijn Odido-accounts.

Mocht bovenstaande niet van toepassing zijn, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Daarnaast ontvang ik ook graag dezelfde gegevens voor het 2e abonnement dat je probeert te koppelen. Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Toevoeging: Ik zie nu inderdaad ook een ander mobiele abonnement op je adres. Jouw situatie is als volgt.

Je kunt de 3 abonnementen niet koppelen, omdat:

• Je zakelijke mobiele abonnement op naam van je bedrijf staat (zakelijk kan niet gekoppeld worden aan particulier)
  • Je Thuis-abonnement op jouw naam
  • Ander mobiel abonnement op jouw adres staat op een andere naam (M.)

Mocht je deze laatste 2 abonnementen willen koppelen, dan is er contractovername nodig. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt. Zo niet, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer