De rest van de familie lukt het wel. Ik krijg de sms binnen met de verificatie code maar wanneer ik deze invul krijg ik de foutmelding. Dit is al dagen aan de gang. Waardoor ik mijn 5g niet kan aanvullen. Klantenservice krijg ik niet te pakken. Hebben anderen ditzelfde probleem/oplossingen?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Zou je vandaag nogmaals kunnen proberen om je abonnement te koppelen in Mijn Odido? Als het dan niet werkt, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!
- Met welk e-mailadres log je in?
- Welk nummer probeer je te koppelen?
- Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
- kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
- Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
- Telefoonnummer & klantnummer:
- Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip)
- Op welk nummer ben je evt. bereikbaar?
- Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.