Skip to main content

Ik had internet en een tabletabonnement van T-mobile en twee mobiele abonnementen via Tele 2. De producten van T-mobile stonden meteen in de app. Maar de abonnementen van Tele2 niet. Inmiddels 3 keer methode klantenservice gebeld, wachttijden zijn lang dus ik ben niet de enige. Nadat zij alles hadden ontkoppeld kon ik 1 abonnement toevoegen. Maar ik heb nog een abonnement. Weer gebeld en aangegeven dat dit abonnement aan een ander e-mailadres is gekoppeld. Toen hebben ze het e-mailadres losgekoppeld en het zou na een uur werken. Maar het werkt niet. En omdat ik nergens meer aan gekoppeld ben kan ik ook niet meer inloggen of mijn verbruik en facturen zien. Als ik abonnement toevoeg krijg ik wel een code binnen , maar zodra ik die heb ingevoerd dat is er een onbekende fout opgetreden.

Hi @Ron73 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

• Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

We zijn inmiddels ruim een week verder en er is nog niets gebeurd. Mijn abonnement toevoegen lukt nog altijd niet en mijn abonnement inzien via de oude methode is niet meer mogelijk sinds jullie alles ontkoppeld hebben. Intussen blokkeren jullie wel mijn nummer wegens een achterstallige betaling.  Een factuur die ik niet vooraf kan controleren / inzien omdat ik nergens meer bij kan. Mag ik 28 euro extra betalen voor het opnieuw aansluiten. Kom eens in actie! Zodra ik bij mijn gegevens kan betaal ik gelijk de openstaande post. En het zou jullie sieren om die 28 euro niet door te berekenen.

Hi @Ron73 

Oprechte excuses voor het ongemak! Het klopt dat de issues met het koppelen van het abonnement nog steeds niet zijn opgelost. Onze technsiche afdeling is er druk mee bezig en het kan wel tot 14 werkdagen duren. Wanneer het is opgelost kun je mij berichten dan kijk ik naar een oplossing voor de extra kosten die zijn berekend hierdoor. 

Ik ben vandaag gebeld met de boodschap dat het opgelost zou zijn. Maar dat was helaas niet het geval. Toen heb ik zelf nog maar een keer gebeld. Ik heb er wel even voor moeten wachten maar deze meneer nam dan ook echt alle tijd voor me en bleef aan de lijn tot dat het ook echt was opgelost. Ik kan nu inloggen en al mijn abonnementen naast elkaar zien in de nieuwe app. Ik ben blij dat ik mijn probleem hier had gemeld want voor mijn gevoel heeft dat echt bijgedragen aan de manier waarop ik vandaag ben geholpen. @Hajar van Odido ook superbedankt. En alle lof naar de meneer van de klantenservice. Ik ben zijn naam kwijt, hij had een Surinaams of Antilliaans accent en hij gaf gewoon niet op tot dat het oké was. Als hij dit mocht lezen: Bedankt voor je goede zorg. Je bent, samen met Hajar , twee toppers💪🏻 Voor mij is dit nu opgelost. Tegen andere mensen zou ik willen zeggen; als het je niet lukt om je klacht opgelost te krijgen, plaats dan vooral een bericht in deze community. Het helpt echt , je wordt gezien en gehoord. 
Vriendelijke groeten,

Ron

Hi @Ron73

Wat een mooi bericht! Super bedankt voor de terugkoppeling en ben heel blij dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst ooit vragen hebben dan kun je altijd hier terecht. Ik wens je een mooie dag toe!

Reageer