Sinds donderdag probeer ik een nieuwe bundel te kopen. De app en de website geven een fout melding:
Er is een fout opgetreden
Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw."”
Je kunt wachten tot je dood gaat. Ik was heel tevreden met T-Mobile maar odido is gewoon slecht. Sinds donderdag probeer ik te bellen (we zijn druk, probeer het later). Het is me vrijdag gelukt om de chat te openen nadat het bot me dat toeliet. Echter, Marsha liet de chat verlopen zodat ik nog steeds geen antwoord heb. Naar een andere NL provider gaan lukt op dit moment niet want ik ben sinds vandaag in Bulgarije (waarom ik dus de bundel wilde kopen VOORDAT ik hier in Sofia zit). M.a.w. ik heb geen internet, geen telefoon meer. Dank U wel Odido. Jullie klantenservice is gewoon non existent, Izzie is een joke en je klanten, ik heb 3 jaar zonder enig probleem met T-Mobile gewerkt, staan in de kou.
Ik zou dus graag willen weten wat ik nog kan doen zonder weer een paar uur in de wacht te hangen en vervolgens weer opgehangen te worden zonder antwoord.
Je scoort zo geen nieuwe klanten. Heeft iemand een zinnige reactie? Telefoon reset is gedaan maar ook op de website op een laptop werkt nieuwe bundel kopen niet.
Ruud stuurde me op basis van dit bericht een msg waaruit bleek dat hij mijn bericht NIET goed had gelezen. Ik zou het op prijs stellen als iemand WEL goed leest en leest dat ik een melding krijg als ik het scherm bundel bestellen open: “
Er is een fout opgetreden
Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw." Beste dames en heren, ik kan met de beste wil in de wereld GEEN BUNDEL BESTELLEN, NIET VIA APP (phone gereset), NIET VIA WEBSITE EN RUUD ZIJN LINK. Ik kom niet door de phone en chat (is opnieuw door jullie afgebroken).