Hi @Enzo1993
Staan de abonnementen die je wil koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Hoi,
Het telefoonnummer heb ik ontkoppeld uit de omgeving van mijn vriendin, maar staat nog wel op haar naam. Om gebruik te namen van het Odidovoordeel moet ik dus even de naam van de abbonementhouder aanpassen?
Hi @Enzo1993
Als het abonnement van jou en je vriendin op hetzelfde adres staat dan kun je je gewoon aanmelden voor Klantvoordeel. Je maakt een apart account aan voor beide abonnementen en via het kopje klantvoordeel kun je het nummer toevoegen en aanmelden. Laat je even weten of je zo verder komt?