Hoi Soraida, allereerst van harte welkom op de Community! Wat naar dat je situatie thuis onwoonbaar is geworden. Ik hoop dat je een hele fijne en mooie tijd tegemoet gaat op Bonaire! Ik heb direct met je meegekeken en ik kom al snel uit op de volgende abonnementen: een abonnement met 79 en de ander met 99 op het eind. Klopt dat?
Ik zie dat deze contracten nog tot en met 17-08-2025 en 07-03-2025 lopen. Als je inlogt op Mijn Odido. Kan je onder Abonnement en Instellingen je toestelkredieten zien. Hier staat een knopje met Afbetalen. Op die manier kan je snel en eenvoudig via iDeal je toestellen afbetalen. Weet je al wanneer je precies naar Bonaire gaat? Als je je abonnementen vervroegd opzegt, betaal je namelijk een schadevergoeding voor de periode dat je abonnementen nog door zouden lopen. Mocht je nog een tijdje in Nederland blijven, dan zou ik ze nog tot die tijd door laten lopen en gebruiken. Mocht je ze toch alvast willen opzeggen dan help ik je hier natuurlijk ook graag bij. Stuur me in dat geval een privébericht met de volgende gegevens voor beide abonnementen:
06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en per welke datum je de abonnementen wil stoppen.
Dan ga ik voor je aan de slag!