Skip to main content

Vraag me serieus af waar Odido mee bezig is. 1000e mensen kunnen hun abb niet koppelen en dus geen factuur of abb in te zien. Dit kan en mag niet. Simpele vraag ik wil mijn eigen abb inzien en gekoppeld zien. En dat kan niet, je wordt van kastje naar de muur gestuurd je kan mailen, bellen, iets posten nergens wordt op gereageerd want het interesseert ze helemaal niks. Binnen is binnen en klagers al is het terecht interesseert ze helemaal niets. Ik ben inmiddels met een advocaat bezig om Odidio aan 't eklagen. Inmiddels hebben we 125 mensen die mee doen en hopelijk kunnen we Odido stoppen. 

Hoi @Markv70 ,

Welkom bij de community.  Had je al een ticket lopen via de klantenservice? Zoals je hier ziet kunnen moderators een status van jouw ticket zien. Had je een oud t-mobile of een oud Tele2 mobiel abonnement welke je nu onder Odido niet kunt inzien. Voor Tele2 is er inmiddels ook een workaround. De moderators kunnen je de exacte accountnaam controleren,  dat luisterd namelijk heel precies.

Geloof het allemaal wel die smoesjes als je vanaf dag 1 elle de hebt en ze nu nog steeds geen oplossing hebben vraag ik me serieus af welke kwaliteit Odido in huis heeft. Als mensen een factuur te laat betalen zijn jullie er als de kippen bij maar gaat het om iets waar service voor verleent moet worden geven jullie niet thuis. Waardeloos zooitje  

Hi @Markv70 

Allereerst jammer dat je dit zo ervaart. We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen, maar wij zijn ook afhankelijk van het onderzoek van de technische afdeling. Ik heb je voor nu een oplossing geboden via privébericht. Ik hoor graag of het zo wel lukt! 

Reageer