Goedeanavond
Kan een modeoperator mij helpen svp.
Ik kan mijn email niet meer in waardoor ik niet meer kan inloggen bij mytmobile en ook geen inloggevens meer kan ontvangen.
Ik wil mijn emailadres dus wijzigen in een nieuw adres.
Bvd Viv
Goedeanavond
Kan een modeoperator mij helpen svp.
Ik kan mijn email niet meer in waardoor ik niet meer kan inloggen bij mytmobile en ook geen inloggevens meer kan ontvangen.
Ik wil mijn emailadres dus wijzigen in een nieuw adres.
Bvd Viv
Hallo
De emaildienst stopt per 31 maart 2024, het is nu ook niet meer mogelijk om een nieuwe emailadres aan te maken.
Gaat niet om een tmobile emailadres, gaat om mijn inloggevens
Klopt, en daarom zou je misschien ook beter een provider onafhankelijke email kunnen gebruiken nadat dit probleem is opgelost zoals Gmail, Outlook, Yahoo of een andere.
Hi
Ik kan je wel verder helpen. Ik kan je e-mailadres niet wijzigen, maar wel je My T-Mobile account ontkoppelen zodat je een nieuw account kan aanmaken met je e-mailadres. Ik hoor graag of je akkoord gaat1
Heel graag.
door de andere reactie word het verwarrend dus voor de duidelijkheid. Ik kan mytmobile en de app niet meer in. Reset gegevens komen in een emailadres terrecht waar ik ook niet meer in kan.
dus wil graag weer gebruik maken van de tmobile app
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.