Skip to main content

Goedeanavond

Kan een modeoperator mij helpen svp.

Ik kan mijn email niet meer in waardoor ik niet meer kan inloggen bij mytmobile en ook geen inloggevens meer kan ontvangen.

Ik wil mijn emailadres dus wijzigen in een nieuw adres.

Bvd Viv

Hallo @Vdsa 

De emaildienst stopt per 31 maart 2024, het is nu ook niet meer mogelijk om een nieuwe emailadres aan te maken.

T-Mobile email stopt

Gaat niet om een tmobile emailadres, gaat om mijn inloggevens

@Vdsa 

Klopt, en daarom zou je misschien ook beter een provider onafhankelijke email kunnen gebruiken nadat dit probleem is opgelost zoals Gmail, Outlook, Yahoo of een andere.

Hi @Vdsa 

Ik kan je wel verder helpen. Ik kan je e-mailadres niet wijzigen, maar wel je My T-Mobile account ontkoppelen zodat je een nieuw account kan aanmaken met je e-mailadres. Ik hoor graag of je akkoord gaat1

Heel graag.

door de andere reactie word het verwarrend dus voor de duidelijkheid. Ik kan mytmobile en de app niet meer in. Reset gegevens komen in een emailadres terrecht waar ik ook niet meer in kan.

dus wil graag weer gebruik maken van de tmobile app

Hi @Vdsa , nog van harte welkom op de Community en goed dat je gebruik maakt van My T-Mobile, altijd handig! Zou je mij je geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht willen sturen ter verificatie? Zodra ik dit heb, verwijder ik direct je oude account en dan heb je binnen no time een nieuwe waar je wel weer in kunt met je nieuwe e-mailadres! 😄

Reageer