In 2020 een E-SIM aangevraagd aangezien ik meerdere, tot op dit moment, klachten had met het netwerk als ik een dubbele simkaart aan had staan. T-Mobile adviseerde mij om een E-SIM aan te vragen omdat het mogelijk kon helpen met een stabielere netwerk ontvangst. Helaas niet geholpen maar wel betaald voor een E-SIM eenmalig.
Op 8 April 2021 een nieuwe telefoon gekregen en via de T-Mobiel app een nieuwe E-SIM aangevraagd (0,00EUR) en ontvangen via de e-mail. De nieuwe E-SIM activeerde niet dus geprobeerd om via de T-Mobile app een nieuwe E-SIM aan te vragen. Dit lukte niet omdat er al een “actief” was.. maar dit was nog steeds op mijn oude telefoon. Na een aantal uur wachten nog steeds een actieve verbinding op mijn oude telefoon dus maar besloten om E-SIM van nieuwe telefoon te verwijderen zonder deze geactiveerd te hebben. Plotseling na een halfuur na het verwijderen valt de verbinding op mijn oude telefoon weg en op beide telefoons geen E-SIM/bereik. Via de T-Mobile app proberen een nieuwe E-SIM aan te vragen, lukte niet en nu zonder bereikbaar te zijn naar T-Mobile winkel om te vragen wat de opties waren. Konden niet helpen want contract stond niet op mijn naam. Opnieuw contact opgenomen en op advies maar naar T-Mobile winkel gegaan om een E-SIM aan te vragen in de winkel.
Nu tot verbazing op mijn factuur niet 1, maar 2! betaling voor “Vervangen SIM (My T-Mobile) terwijl een vervanging SIM op de applicatie 0,00EUR is.. Na telefonisch contact gehad met de klantenservice vandaag kon er maar 1 worden gecrediteerd omdat de 2de E-SIM voor eigen rekening is. Dus momenteel moet ik een betaling doen voor een nieuwe E-SIM terwijl de “eerste” E-SIM nooit actief is geweest? Ik ben hier niet tevreden mee en wil graag weten wat de oplossing gaat zijn aangezien ik nu extra kosten heb terwijl de activatie fout ging bij T-Mobile.