Skip to main content
Beantwoord

Data sims verdwenen

• August 18, 2026
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

• is een King Poster

Alle data-kaarten zijn verdwenen uit mijn zakelijk  beheers account.
Weer koppelen met nummer+simkaart nummer of sms gaat niet want de kaarten zitten verspreid door het land in een router op klant locaties.

​@Tommie van Odido 

Beste antwoord door eric

hoi ​@R3D ,

Op dit forum praat je met andere consumenten en moderators die toegang hebben tot de gegevens van consumentenproducten.

Voor zakelijke producten kun je alleen bellen met de zakelijke helpdesk via 0800–7112.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • August 18, 2026

hoi ​@R3D ,

Op dit forum praat je met andere consumenten en moderators die toegang hebben tot de gegevens van consumentenproducten.

Voor zakelijke producten kun je alleen bellen met de zakelijke helpdesk via 0800–7112.

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 18, 2026

Hoi ​@eric,

Na meerdere telefoontjes naar dat nummer had ik gehoopt dat iemand op dit forum een betere optie heeft. De werkende optie die ik tot nu toe heb gekregen is “dat is heel vervelend”. Dat kan ik als ISP heel slecht aan mijn klanten verkopen. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 18, 2026

Hoi ​@R3D 

Tja, helaas, op dit forum zijn geen mogelijkheden voor zakelijke abonnementen. Het is ook heel divers daar met verschillende oplossingen voor verschillende zakelijke segmenten (klein/heel grot etc.).

Het is natuurlijk wel raar dat sims uit een portal zijn gevallen. Er is anders misschien een factuur waar die telefoonnummers opstaan die ze kunnen gebruiken om e.e.a. te herstellen? Als je groot genoeg bent heb je misschien ook een eigen servicemanager of accountmanager die je zou kunnen benaderen?