Heb jullie ook de issue dat jullie gegevens niet kunnen opslaan omdat de chatbot in de weg zit?
Ik kan met moeite mijn blokkeringen aanpassen, door deze kneuterige ontwerpfout.
Heb jullie ook de issue dat jullie gegevens niet kunnen opslaan omdat de chatbot in de weg zit?
Ik kan met moeite mijn blokkeringen aanpassen, door deze kneuterige ontwerpfout.
Hoi
Je kan dit omzeilen door in te loggen in de My T-Mobile online omgeving (dus buiten de app om) Verder ben ik het wel eens met je suggestie. Het is nagenoeg onmogelijk om wijzigingen binnen de app op te slaan.
Hallo
Heb het ook even bekeken en het lukte me toch door naast de chat icoon te drukken op opslaan
Hoi
Klopt, het kan wel, maar het moet gefixt worden door T-Mobile, want 6x proberen te klikken is natuurlijk geen goede werkwijze.
Waarom is
Waarom is
Geen idee ik was het in ieder geval niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.