Skip to main content

Heb jullie ook de issue dat jullie gegevens niet kunnen opslaan omdat de chatbot in de weg zit?

 

Ik kan met moeite mijn blokkeringen aanpassen, door deze kneuterige ontwerpfout.

 

Hoi @roelofr_

Je kan dit omzeilen door in te loggen in de My T-Mobile online omgeving (dus buiten de app om) Verder ben ik het wel eens met je suggestie. Het is nagenoeg onmogelijk om wijzigingen binnen de app op te slaan. 

 


Hallo @roelofr_ 

Heb het ook even bekeken en het lukte me toch door naast de chat icoon te drukken op opslaan 👍

 


Hoi @Waqqas ,

 

Klopt, het kan wel, maar het moet gefixt worden door T-Mobile, want 6x proberen te klikken is natuurlijk geen goede werkwijze.

 

Waarom is @Seccie ‘s antwoord gekozen als beste?  Ik had hier geen invloed op en het lost het probleem niet op. Op web is de UI hetzelfde.


Waarom is @Seccie ‘s antwoord gekozen als beste?  Ik had hier geen invloed op en het lost het probleem niet op. Op web is de UI hetzelfde.

Geen idee ik was het in ieder geval niet. 🤔


Reageer