Skip to main content

Ik heb 2 nummers gekoppeld aan mijn T-mobile. bij 1 van de 2 krijg ik een foutmelding als ik bij instellingen/blokkades de blokkades in wil zien of aan wil passen.

Hoe kan dit opgelost worden?

Het gaat om het nummer eindigend op 1701 voor het geval jullie dit kunnen zien.

 

Groeten

 

Erik

Goedemorgen @mexflex Kijk je in de app of op de site?

Soms wil het wel eens helpen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Hopelijk helpt dat, ik lees het graag.

MVG.Cristien 


Goedemorgen,

 

Het verwijderen van de app heb ik al eens gedaan, tevens via de website krijg ik dezelfde melding.

 

Groeten

 

Erik


@mexflex

Hier hetzelfde probleem, gegevens kunnen niet worden opgehaald.

Getest met 2 nummers en via de app en ook website, net werkte het even via de website maar daarna niet meer.

Edit soms doet hij het wel en soms niet.


Zie je dit op iOS of Android?


Android maar via de website (Chrome) is dit ook.


Reageer