Skip to main content

Ik heb 3 (ex)Tele2 abonnementen (1 voor mij als ouder, 2 voor mijn kids).

Ik wil die 2 kids toevoegen aan mijn abonnement maar krijg deze melding;

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

 

Hoe los ik dit op?

Hoi 

Ik heb sinds de overgang van T-mobilethuis naar Odido hetzelfde probleem.

Na ruim 10 dagen nog steeds niet opgelost. De moderator die mij zou/zal helpen is https://community.odido.nl/members/marciano-van-odido-463119 misschien kan hij jou wel verder helpen. Ik vermoed dat wij het topje van de ijsberg zijn en er honderden zo niet vele (tien)duizenden abonnees zijn met hetzelfde onopgeloste probleem. 

Odido heeft haar IT-systemen duidelijk nog niet op orde. Ik hoop dat dat toch in de komende weken gaat lukken


Hallo @t.smit 

Een vereiste om alle abonnementen aan 1 account te koppelen is wel dat ze allemaal op dezelfde naam staan.


Reageer