Ik probeer al een aantal weken het telefoonnummer van mijn vrouw te koppelen aan mijn account. Na diverse belletjes naar de klantenservice en de toezegging dat het na een uurtje wel zou moeten werken, blijf ik elke keer de melding krijgen ‘niet gelukt, probeer het later opnieuw’. Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem gevonden of blijft het aanmodderen?
Hi hlemmen, welkom op de Community! Niet leuk dat het nog niet is gelukt om jullie accounts te koppelen, maar dat ga ik voor jullie fixen! Controleer alvast of beide abonnementen wel op exact dezelfde naam staan. Als jullie abonnementen op jullie eigen naam staan dan is het niet mogelijk. Het kan ook goed zijn dat er nog meerdere Mijn Odido-accounts bestaan. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens van beide abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan ga ik voor jullie aan de slag. Komt helemaal goed!
Hi hlemmen, welkom op de Community! Niet leuk dat het nog niet is gelukt om jullie accounts te koppelen, maar dat ga ik voor jullie fixen! Controleer alvast of beide abonnementen wel op exact dezelfde naam staan. Als jullie abonnementen op jullie eigen naam staan dan is het niet mogelijk. Het kan ook goed zijn dat er nog meerdere Mijn Odido-accounts bestaan. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens van beide abonnementen: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan ga ik voor jullie aan de slag. Komt helemaal goed!
Hi Marciano,
Ik heb via de klantenservice een 'work-around' gedaan. We hebben het telefoonnummer van mijn vrouw gere-ordered met nummerbehoud. Nu hebben we straks wel beiden het Hello Unlimited abonnement. Dus dit topic mag gesloten worden!
Dank voor je reactie!
groet,
Harro
Hoi Harro, ik had je natuurlijk al privé gesproken, maar ook hier bedankt voor de update in je topic!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.